Effektiv förmiddag

Jag antar att jag borde klappa mig själv på axeln. Jag åt tidig mysfrukost med Ewelina,mysigt! (Saknar min ullis!)
Städat rummet, dammsuga ryamatta blir man ganska svettig av. Alla kläder hade jag tagit hand om igår så det var bara att dammsuga som sagt och sätta upp lite grejer på väggen samt byta dubbla sängkläder. Gosar mig in i mitt duntäcke i hörnet av sängen och grottar in mig, underbart! Terapi efter det och jag kan bara inte sluta trycka ner mig själv och aldrig känna mig tillräcklig alldeles för ivrig och duktig flicka / perfektionist och noll tålamod. Direkt efter terapin åkte jag och Binbbi till ett hunddagis som blIr min praktik, börjar 22 september, myspys!

Måste gå ner 3 kilo denna vecka för jag saknar lillan och vill träffa henne NU! Har lite hemliga planer på G. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!