Ensamheten

Här bara sprutar det ut inlägg helt plötsligt ....har ingen att prata med. Lite ensamt faktiskt...saknar som alltid mer än hon anar min älskade ullis! Och hennes "efterträdare" Ewelina jag är jätte glad att hon kommit till oss, men ingen slår min ullis! Snälla kom tillbaka! Förstår du inte att jag älskar dig och saknar dig? Tänker på dig varje dag! Vill helst gråta...hur som helst kom jag iaf ut efter att ha kvidigt av olidlig ångest och bara ville dö. Istället kom söta Ewelina och vallade mig så vi gick "lång" promenad och snacka skit. Men nu har hon gått och jag vill att denna dag bara ska vara över. Försöker finna ro i att fylla i mandalas i min nya bok men fan kan inte fokusera. Känns seriöst som bomben sprängs förr eller senare...bara en tidsfråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!