Jag är inte sjuk?

Varför säger ni att jag är sjuk, vaddå sjuk? Sjuk i huvudet....visst jag har bara massa små monster/demoner som hoppar omkring och jävlas med mig. Det är väl normalt? Eller inte I guess!
Detta är långt i från en vanlig dag för mig håller på att go bananas...älskar att det är mitt eget fel som är så förvirrad. 
Jag vet att P skulle börja packa för att flytta nu i veckan och allt han sa innan vi hoppade i säng var skitsnack. Jag vill inte skriva något, känner mig påstridig som vanligt. Jag sabbar allt så detta är nog kört som alla andra, I'm just sex! Jävla mediciner, jävla mig försöker stå ut jag skakar jag är gråtfärdig samtidigt vill jag bara skrika!! ANDAS, hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!