"Lämna mig i fred"

Kom efter mycket om och men hem till Alba, tack vare min underbara far som lånade mig taxipengar. Efter krångel med Albas sk. Regler som visst bara gäller andra, gubbjävel!

Min lyckodag igår wtf...
Inte nog med Albas tjafs så lyckades jag  förlägga mina mediciner hemma så idag har jag inte en tanke på att lämna rummet är för skör eller antingen blir jag skitdörbannad på folk eller så bryter jag ihop det jag lika gärna ligga här. I
Kväll ska jag ta mig upp och ta en promenad. Borde vara ute nu i det fina vädret blå himmel och solsken sommar....men jag orkar inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!