Lite av varje!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt....eller jo detta är nog den drygaste och längsta helgen på länge. 
Vill sova och hoppa över söndag. På måndag kommer alla tillbaka från semestern eller i alla fall den viktigaste av alla morsan! Ska bli så kul och se om hon ser att jag faktiskt gått ner i vikt..hihi 

I morgon är det invägning för min del men jag vågar inte hoppas på någonting. Det har varit kämpigt med att träna men märker att kläderna blir större och jag mindre .....yäy! Så får vi se vad morgondagen visar, kommer typ inte kunna sova för jag vill ju så gärna! Men
Nu ska jag sluta tänka på det,bort,bort!

Dejting suger för all del...två dejter och så är man körd. Jag som tyckte Patrik var så himla fin, men får väl se vad som händer. Inga förhoppningar här inte, ingen idé. Saknar verkligen närhet av vänner och gärna personal och killar. Försöker/får ta det lugnt med Patrik han verkar intresserad. Kanske ska ses på måndag. Så tja den som lever får se. Kanske jag som har kass smak på killar? Jaja..Patrik skrev iaf att han aldrig bara har sex med någon...och som sagt han har bjudit ut/in mig två ggr så min tur att köra på...försiktigt! 

Thats it for today!  Xoxo Fia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!