Så trött

Är det så här det ska vara nu? Att jag gråter mig till sömn varje natt för att jag inte har något liv. Jag menar vad livet är? Jag orkar inte, allt gör så ont i hela mig. Jag har spenderat mer än halvsa mitt liv på olika behandlingar och nu behandlingshem inne på tredje året. Liv vad fan är det? Livet? Snyftar tårarna lugnar sig och sedan drar det igång igen. Just nu är allt extremt jobbigt, försöker hålla huvudet högt men sedan ligger jag här på kvällen igen helt förstörd. Längtar efter en mors knä att ligga i bli klappad på huvudet och upprepa orden "det kommer bli bra!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!