Ut i livet igen...happypancace...

I torsdags vågade jag ge mig ut på ännu en dejt. Kan säga att vi båda var nervösa men Gud så trevligt vad hade det, pratade non stop, mysigt! Han har bjudit hem mig till honom idag och mysa lite, kanske lite nervöst men en sak är säker jag är att vi ska vänta med sex i en vecka så det känns bra! Han är helt med på det, att jag vill ta det lugnt. Vi åkte samma buss bara det att jag åker ju bara några stationer typ tre och han åker till ändhållplatden. Fick en go kram hihi. Jag kan säga att jag hade inte tur med vädret...hann kanske gå en meter innan himlen öppnade sig och jag försökte gömma mig för att inte bli
blöt....efter en typ tio minuter insåg jag att det var bara att gå. Fy fan vad blöt jag blev men men...komiskt! I morgon åker jag till "storasyrrans" landställe med familjen. Nu ska jag nog sola mig lite och kolla bussar för morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!