Going crazy

Jag gjorde de och de var totalt misslyckat även om jag rört armen för mycket redan och de är blod på jätte kompressen....jag fick ju inte sy det var ju det som var meningen skulle ju lyckas få sy massor men inte ett enda,med tårarna i halsen och den snälla unga uskan som satt och försökte lugna min frustration så söt och hjälpsam torkade blodet från de ytliga kärlen som inte ville sluta rinna. Hur fan lyckas de andra? Massa stygn och gips och grejer?jag vill vara med i klubben, vad fan då för? Är jag helt dum i huvudet?! Jag som är så duktig varför gjorde jag sådär? Personalen undrandes i bilen....kanske för att jag mår dåligt? Eller seriöst dum i huvudet? Vad fan har jag för syfte? Jag vill vara som alla andra här! Ett totalt misslyckande....senast igår skrattade jag ju nästan så jag grät men sedan långt innan hade jag redan tappat kontrollen och fontänkräktes bakom den låsta toadörren. Vi kan inte mer en ge dig stöd och du ska inte äta sådana onyttigheter du ska äta sallad protein och frukt...ska och ska....så jävla less på livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!