Flashig helg i Stockholm!

Åkte hem till Tyresö i fredags och så var det dags för MIN kväll! Äntligen! Var nämligen på flaschdance musikalen och jag älskar musikaler och detta var denna var den absolut bästa jag sett, och då har jag varit på Broadway både i London och NY. Galet bra dock med mina problem tappade jag bitvis koncentrationen, men den var ändå bäst! På söndag åkte vi och mormor och hennes syster till Uppsala för att äta, jag bestämde mig för att bjuda, det var väl rätt mysigt mormors syster maj är underbar och alla andra med när de håller sams ;) hehe. Sedan idag och idag är jag helt död. Ligger på soffan och döglor lite på tv men nu måste jag springa på toa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!