Sälen trauma

Ja vi åkte ju upp till Sälen än rätt skumpig väg och plötsligt fick Camilla stanna bilen. Hostade och hostade eftersom jag inte kan kräkas utan att stoppa fingrarna i halsen det var hemskt . Tillslut nådde vi huset och alla gjorde ordning sina rum och vi slappade resten av kvällen. Dagen där på så skulle vi hyra grejer och så var vi klara för att åka. Liften gick hur bra som helst, var helt förvånad men när jag väl klev av så kom jag till att börja med absolut ingenstans fick försöka åla mig fram till backen sedan föll jag, minns bara en rejäl duns i bakhuvudet och visste inte vad jag skulle göra eller vad som hänt. Plötsligt kom en man på skoter och frågade vad som hänt och vart jag hade ont osv. Sedan var det plötsligt treskotrar. Skulle ligga helt still och så fick jag nackkrage och så körde de ner mig i en pulka, ont som fan och ville bara kräkas. Det kändes som en evighet innan vi kom fram till sjukstugan. Där kollade hon motorik och konstaterade att en muskelsträckning i halsen och hjärnskakning så jag skrämde slag på Camilla som fick komma och hämta mig. Sedan var det bara vila som gällde, så besviken! Fick i alla fall vara med och åka hundsläde det var jätte mysigt! En kväll bastade vi jag och Tilly det var mysigt att bara sitta där i värmen och snacka skit. Allt som allt vart det väl en okej resa i alla fall. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!