A little bit to much

Idag är jag verkligen totalt utslagen i både kropp och själ. Orkar knappt ta mig ner och upp för trappen...kroppen är som gelé. 
Tror den där ångesten tar ut sin rätt med en riktig käftsmäll. Dessutom går jag i sömnen....hel knas och läskigt. Mina terapeuht
 Säger att det troligen beror på alla känslor jag håller tillbaka som jag på något sätt bearbetar i sömnen. Och på tal om sömn så sover jag rätt dåligt just nu...och har ångest 24/7. Men äntligen den 23 åker jag till Tyresö och ska få mitt kedjetäcke, längtan är obeskrivlig!! 



Kommentarer
Postat av: annapanna

vad är kedjetäcke för något? =)

2015-01-15 @ 21:59:03
URL: http://annasteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!