Bulimi/mat

Ni kanske blir triggade eller bryr inte ett jävla dugg. För min egen skull som en påminnelse om vad jag kämpar emot....

Det som inte många vet att namnet på min blogg är "Fiamiia" är för att Mia är mitt alterego eller enklare sagt bulimin. Min bästa vän och värsta fiende. Mia fortfarande otroligt mycket starkare än lilla lilla Fia som finns där någonstans ibland alla hoptrasslade trådar i garnnystanet inom mig. Min theraupht och jag försöker nu klippa banden till Mia. Det jag gör just nu är att äta vid varje måltid och näringsrikt, riktig mat, det som Mia blir arg på men vi ska nog få dig att försvinna, men hur lätt är det egentligen att göra sig av med sin bästa vän?!




Kommentarer
Postat av: Dmitri

Bra jobbat! Keep it up

2015-01-20 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!