Dit vinden blåser

Min kärlek till S. Måste få ett slut, det finns inget oss och kommer aldrig finnas det. Men "problemet "är att jag vill ha honom som vän och jag jobbar starkt på att det ska fungera svårt att styra vad man känner. Men som en klok tös sa till mig igår man får söka och så hittar man nytt och så är S. historia. 

(Den korta versionen av det hela) Jag blev sårad och det gör mig ont att han inte vill ha något mer än djup vänskap. Men även om det gör ont så kommer vi fortsätta umgås, alltid något. Han tyckte jag skulle ut på HP (dejtingsida) och "latja" runt.....

Igår hittade jag en liten pojkspolning eller om det var han som hittade mig. Kan bara säga att han är hur gullig som helst. Vi sms a hela kvällen och pratade i telefon och ja vi får se åt vilket håll vinden blåser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!