Heartbreaker....

(Mitt nyårslöfte med bloggen går ju inte direkt bra)

S. Har varit ett sådant lyft för mig. Underbar på ALLA sett. Ingen slår med ens hästlängder hans medmänsklighet......han är ärlig, han är rolig, han är charmig, snygg,unik och en jäkla retsticka, bustroll. En liten liten....nackdel han är bipolär och jag har borderline,vilket sabbade mina chanser för att vinna hans kärlek. Jag blev förälskad är förälskad, vill bara ligga i hans famn,att han håller min hand på stan, myser hemma hos honom och den underbara töntigt nog pussen och vinkandes när vi följt åt och han åker hem. Det var så vi hade det,men resten förblir en gåta i kärleksenshistorik.

 S. Och jag umgås fortfarande och lär inte bli av med varandra för även om han inte känner samma sak som jag så we always make it work, med andra ord har vi mysigt och umgås/ses regelbundet. Kommer antagligen fortsätta drömma om att det där "vi".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!