Kvällens matutmaning!

Jag minns gott och väl tårarna, rummet, maten som låg på tallriken och och tårarna som rann och rann längs mina kinder. Tugga efter tugga tår efter tår och hejar rop som inte var välkomnande men hon försökte och jag med, kommer aldrig glömma. Sedan Thailand när vi plötsligt skulle äta på en svensk restaurang och jag var dum nog köttbullar och potatismos, jag började nästan gråta, jag mådde så otroligt dåligt och togs tillbaka till det där första raderna jag nyss skrev om, jag kunde inte äta. Ikväll är det dags med köttbullar och makaroner, jobbigt riktigt jävla jobbigt men MIA du får fånga mig denna gång jag hatar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!