Mitt 2014 och en nystart!

Hallå där...? Är det fortfarande någon här och läser..? Hoppas ni inte tappat bort mig för mitt första och enda nyårslöfte kommer vara att blogga mer! 

Jag tar med väldigt mycket glädje från året som gått men också sorg. Börjar med det som varit den absolut största utmaningen jag haft är.,,,att bli skadefri, och kan tyvärr inte säga att jag är stolt men nu är jag i alla fall skadefri. 

Många av de finaste minnena som jag tar med mig är från sommaren, vilken supersommar BÄSTA sommaren någonsin. Äntligen fick vi våran pool äntligen! Kan säga att det var otroligt uppskattat av alla. Vem spenderade mest tid i poolen...ja men visst det var ju faktiskt jag. Vi hade så otroligt roligt i poolen och hela sommaren var underbar, typ strålande sol varje dag! Lek, bus och träning man kan ha väldigt roligt i en pool men nu ska jag sluta tjata. Andra ljuspunkter och nyheter...jag tröttnade på allas lycka med pojkvänner osv för det gjorde för ont. Började då nätdejta för första gången i mitt liv. Efter två misslyckade dejter hittade jag en intresserat liten prick, S. Som jag fortfarande "dejtar" eller ja vi umgås. Jag har skaffat nya vänner här i huset som förändrat mig till det bättre. Jag har varit öppen för förändringar och firade 6månader skadefri tillsammans med min therapeut på äventyrsbad! Bland de bästa minnena jag tar med till 2015! Just det jag fick även min bästa KP Ullisgullis att bada i poolen för första gången på 13 år, det var en härlig morgon, iskaffe, tystnad, skratt och skitsnack! 









Jag har fått en bästa vän som typ avgudar mig, hon är typ världens sötaste! Så vi har spenderat en hel del värdefulla dagar tillsammans. Jag har sovit väldigt mycket, även fått känna på äkta apati, var väl försvunnen i flera månader. Jag bytte therapeut till något som passade mig bättre och som har haft stor inverkan på mig och min mognad och mer där till. Jag har skaffat mig en iPad något jag aldrig trott jag skulle äga men det gör jag. Tror jag avlutar här så det inte blir för mycket.... Iaf en stor del av mitt 2014. En liten instickare jag tatuerade mig och även piercing, grymt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!