Sömn

Jaha här ligger jag i min lilla säng och kan inte somna...men har jag tur så vänder jag på mig och slocknar på högst fem minuter, så kanske borde göra det. Jag är bra smart ibland ;) 

Intresseklubben antecknar...typ nervös för mitt mående och Sälen men få ge mig fan att det blir hur mysigt som helst och att jag inte trycker ner mig själv utan slappnar av och njuter av fjälluften. Ska ju tom åka hundsläde som jag aldrig gjort nej men det fixar vi. Hoppas mattiderna blir som här hemma....skitsamma lär ju vända på mig och förhoppningsvis somna, så ett sista godnatt. GODNATT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!