Sorg

Just nu mår jag skit, en dipp ganska rejäl. Troligtvis för jag "förlorat" två av de personer som lyft mig mest och fått dagarna att lysa som en sol och lyft mig har högt över molnen....den obeskrivliga lyckan, tryggheten och kärlek som dessa person gett mig "försvann". Jag saknar er båda rejält mycket och vet att inget kommer bli som förut. Mitt hjärta och själ är full av sorg som äter upp mig inifrån. Aldrig gillat förändringar men så här drastiska förändringar gör mig förvirrad och deprimerad. Blundar och backar bandet och låtsas att det var som förut. 
Liten och ynklig tjej som saknar trygghet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!