Vattenfall

Tårarna bara kommer och kommer, bryter ihop, reser mig, kreverar på golvet och tårarna bara rinner och rinner,bryter ihop igen och igen....vattenfall av tårar, orkar inte! Är helt slut i själ och kropp och jag känner att vattenfall är inget som bara slutar, stoppar upp. 
Bara allt är FEL allt! Jag har antingen inget i mitt huvud eller så är det bara för mycket där som vill komma ut och då kommer vattenfallen!

Jag vet inte riktigt vart jag är på väg eller vad som händer. Så svag och så hopplös. Ville bara vara snäll och även mot mig själv så blev det svek och jag känner mig upptryckt i en återvändsgränd. För svag för att hålla emot det största sveket som är mot mig själv, jag la mig,orkade inte stå emot och plötsligt rann bara blodet längs med armen. Blir säkert uppläxad i morgon men jag orkade verkligen inte hålla emot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!