Änglar!

Jag har alltid trott på änglar, redan när jag var liten började jag samla. Men det finns inte bara materiella änglar utan riktiga vänner/familj som välkomnar med öppna armar och alltid finns där. Bor just nu hos familjen Brunnberg. Jag är avslappnad fått lite ångest men det är ingenting jämfört med på Alba eller hemma. Vi har så mysigt och som sagt
kunde inte vara mer tacksam för att jag får bo här, för att de är så godhjärtade att det inte går att beskriva min tacksamhet och kärlek som jag har för denna familj! 

Umgås med Johanna och om inte Johanna är hemma umgås jag med hennes Mamma. Sverige är alltid Sverige så igår gick vi till .....Skogskyrkogården och herregud kan säga att jag blev genomblöt, haha! Det slutade regna på bussen Så jaa vad ska man säga...man kan ju knappast tro att jag är 26år....när jag gått av bussen hihi. Lever lyxliv här! Typ glömt bort att jag bor ju faktiskt i Uppsala på ett behandlingshem....
Igår sov Johanna hos sin pojkvän och jag och Agneta umgicks. Först lagade hon mat till oss båda så söt kyckligklubba och 100g wokgrönsaker. Sedan kollade vi på "Maria Vern" och chitchattade sedan blev det faktiskt en runda utomhus 30min ca klarade oss från regn och fortsatte chitchatta, härlig! 
Smygselfie dela Brunnberg. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!