Besök!

Igår ringde mamma och frågade om jag ville ha besök för hon skulle tydligen få skjuts till Uppsala för att ta tåget till någon kompis. Så strax efter 9.00 dök pappa och lillebror upp. Bjöd dem på frukost utomhus eftersom dem var hungriga och inte hunnit äta. Vi bestämde oss för att gå ner till stan ....jag menar med min nya livsstil varför buss eller bil när man kan gå! Leo köpte någon sladd han behövde till något så vi gick till "classe" som Leo säger/sa. Trallade runt på stan tills magen min börja kurra. Lyckades övertala pappa att  äta på subway mitt favvoställe! Jag tog en dagens utan ost och andra onyttigheter. Blev en frasig brödbit med kyckling,kalkon och tomat och gurka och salt och peppar samt lite vinäger. Kände mig hyfsat nöjd med mina val. 

Pappa ville gå till "vår" glasskompis en mycket trevlig kvinna som vi mer eller mindre känner. Jag tog ingenting alls men bror och pappa tog glass och vår vän joina oss tom. Med kaffe och snack såklart(pappa är lagom översocial..) men det var musigt. När vi väl skulle gå hem så började det regna men vi gick ändå. När vi kom hem så trots massa kaffe visste jag att pappa var trött och tyckte att han kunde lägga sig och sova i min säng och så tog jag med lillebror i vardagsrummet för att kolla på film, gissa vad? Jag somnade! Det vart en lång mysig dag men nu är jag så trött! Typ godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!