En fredag

Denna dagen har bara sprungit iväg, så nu ska man sova...

Dagen har mest bestått av simning solning och lite mer simning. Inte den ultimata träningen idag tyvärr gjorde så mycket jag kunde/orkade. Dock har kaloriintaget inte var så överdrivet mycket. "Fredagsfrukost" för min del = ett kokt ägg med lite kaviar och även lite "äggröra" samt morotsstavar och lunch och middag 200gram proteinshake till både middag och lunch och nu på kvällen ett typ några stora tuggor päron och 10-15 vindruvor and thats it. 

Förövrigt har jag nu tre krämer inkladdade i ansiktet för jag lyckats bränna mig, så kan det gå. Innan jag kröp ner i sängen nyss så kollade jag och personalen på en bra film och nu ska jag ta en film till på mitt rum och försöker få kudden täcken wtf..att ligga bekvämt går inge vidare. Men men godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!