En härlig blandning typ

Ligger i sängen som vanligt och tankarna springer iväg lite hit och dit. Mitt hjärta värker bokstavligt talat och jag känner ett stort behov av närhet, bara en kram! Jag går under! Fjant men tur jag har Bamse att krama på. Den där tomhetskänslan har smygt sig fram igen. Kan iof vara min "tomma" mage haha bra att jag kan känna skillnad. Kanske allt i ett? Jag har ingen aning...

Idag har min träningsfokus legat på simning. Först kände jag bara att jag orkar inte mer men plötsligt i samma sekund kände jag en abstinens att om jag inte rört mig så kommer jag bara må dåligt och inte kunna vara stilla. Så det vart en spark i arslet från coachen och ett dyk senare simmade jag. Det vart en simtur ganska mysigt faktiskt(1h och 23min)alltid något. 

Snart släpps bomben igen...vilken bomb? Jo Tårarna, allt som finns där inne, vet knappt vad. Eller kanske kroppen skriker jag behöver närhet. Önskar att någon kunde hålla om mig i natt...nu.. Andningen är knapp och vad ska jag säga till personalen liksom? Vad ska dem göra?? Vad ska jag göra?! 
Den lilla krabat fick jag av min bonusmamma som så fort hon nu för ca fem år sedan lämnade allt för att hälsa på mig på sjukhuset (Mando) när hon fick höra att jag var där! Kommer aldrig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!