Förberedelser

Igår var jag som en Duracellkanin totalspeedad hela dagen. Vi åkte till maxi för att inhandla saker till dagens poolparty, haha Jannika höll på att bli tokig på mig när jag skulle bestämma servetter allt med färger vi skulle ha på glas,servetter, gafflar, sugrör. jag skulle självklart ha frukt också och bestämma Idag så är det jag som ska stå i köket och styra upp för partyt! Yeah! Hoppas det blir succé och att iaf några vågar bada och så inte glömma bort min träning. Maten är svår just nu men kämpar på att få ner något i magen beror på värmen hoppas jag...

fan ligger i sängen och är vaken alldeles för tidigt ser fram emot dagen med plötslig extremångest. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!