Lågtryck

Vaknade i morse och kände redan då att detta är INTE min dag. Kände hur jag knappt kunde andas och var totalt avstängd. Jag har speedat så rejält senaste tiden att nu orkade jag inte mer. Kämpar som fan med viktnedgång och plötsligt känns 3kg som 0kg. Minns inte om jag skrivit det men har världens bästa coach och finaste vän, tack Johanna! Jag var redo att ge upp..fettet dallrar och tankarna är för många. Det som känns mest är att jag är så överviktig som jag är och att jag måste ha tålamod vilket inte är min grej. Jag ser godsaker överallt men slår mig själv på fingrarna och låter bli att ens tänka tanken då är det ingen mening med det jobb jag lägger ner på min vikt. Har en stukad fot men har ignorerat smärtan så idag är jag inlindad. Men efter att ha blivit "rastad" av min KP så känns ångesten lite mindre och kedjetäcket på! Sedan blir det lätt en promenad ingen PW men en promenad iaf! Nu ska jag fortsätta läsa och ha foten i högläge kanske men det går liksom inte så bra så kanske inte, för avstängd för att ens bestämma mig. 

Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sofia Kihlström

Åh kedjetäcke är så underbart!

Svar: Ja absolut men tror jag behöver 12kg. Och helt hopplösa när det blir en enda röra under påslakan haha. :)
Fia

2015-07-09 @ 23:35:42
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!