Lite väl engagerad...

Idag hade vi som sagt poolparty här på Alba. Underbart men svettigt så man hoppade ju ganska lätt i poolen. Och för en gångs skull var det inte bara jag som badade. Jag var i köket hela förmiddagen och blandade alkoholfria drinkar, skar frukt och när vi typ var klara blev det för mycket för mig. Plötsligt kom ångesten och jag gick och gömde mig på rummet . Emma och keterina höll ställningen i gång och så sa Emma till morsan så hon kom upp och fick mig ståendes sedan höll hon min hand och vi gick ner för att duka upp på borden. Tillslut var allt på plats och flera badade och jag passade på att köra min träning 30 min. Höll mig undan de goda drinkarna trots att jag gjort dem själv. Vill man kan komma i form måste man tänka. Men även fast jag först halvt bröt ihop så verkade alla nöjda och det blev dryck fräsch frukt och bad tillsist!









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!