Oj då!

Ops har visst inte skrivit på 5 dagar...förlåt kära 4-5 läsare ;)

Har varit väldigt kämpigt på senaste tiden. Varit typ jätte deprimerad och liksom typ i min egen lilla bubbla. Nu har jag låtit bubblan släppa in lite luft. Morsan har gått på semester i fredags så även J. men B är tillbaka så det känns okej. Men resten av gänget som kommit nu efter sin semester är den värsta kombon jag vet. Dem bryr sig mest om sig själva. (A+A=0).

Vädret svänger, jag svänger ALLT svänger vad fan. Följde med Emma för att hon skulle tatuera sig...och oj hoppsan Fia lyckades också få med sig en tatuering hem, så skön impuls! Fast med impuls menar jag inte att jag tatuera in vad som helst. Lägger upp bild senare. Försökte hinna med 4ans buss som går hem till oss jag dum som jag är springer som en tok och faceplantar, förvånade? Antagligen inte! Men Gud så fina människor det faktiskt finns. Busschauffören till 7an frågade snabbt om jag var okej även en privatperson kom och frågade samma sak. Låg kvar en stund och lyckades resa mig lite ont knäna men ja ja.

I morgon förmiddag åker jag till familjen Brunnberg och ska få bo hos dem tills på söndag. Ska bli så skönt och så mysigt! Tusen tack för att ni finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!