Oro och rädsla

Bestämde mig för att prata med Roger angående min utslussning eller vad vi vill kalla det, till träningslägenhet. Vi hade ett hyfsat lugnt samtal och tror det känns lite bättre nu. Blir dock rädd att dem tycker jag är för duktig och sköter mig och inte skadat mig evigheter osv. Helt "lätt" sagt gått framåt i behandlingen, mognat. Jag vågar nästan hoppas på att jag kan få vara kvar i huset trots allt. Verkar som det trots allt kan gå min väg...ska ta praktiken först i alla fall och ingenting kring någon flytt är på gång och praktiken börjar och får platsen på praktiken och börjar i slutet av september, typ arbetsträna några dagar och timmar i veckan så får vi se vad som händer. Morsan har lovat att när jag väl flyttar så ska jag få ha kaniner vilket gör det lite bättre, helst vill jag ju ha en hund men för mycket jobb tyvärr. Vi får se vad som händer framöver....klart jag är orolig och rädd men förr eller senare måste man ta sig an nästa steg = träningslägenhet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!