På väg

Jaha då sitter man här på tåget hem mot Uppsala igen då...

Har haft det så himla bra, bortskämd på alla sätt och så mycket kärlek. Tur att jag ska dit igen snart! Vi har haft bootcamp ala Johanna riktigt grymt, älskar dig för ditt engagemang i mig äntligen har jag tagit tag i detta jävla elände = min äckliga kropp förstår inte hur folk inte kunna sagt att jag ser förjävlig ut...eller alltså på ett sjysst sätt för min spegelbild gjorde mig så ledsen och arg på mig själv...hur kom jag hit?! Hur som har vi definitivt tränat och förutom min stackars vagina (haha) så cyklade vi från Bagis till Farsta i värmen det var motigt. Först hade vi problem med min sadel som var alldeles för hög men med lite våld så kom vi iväg ....en hel mil! Alltid något! Sedan har vi tagit småpromenader på typ 30 min. Och cyklat fram och tillbaka från Bagis till Skogskyrkogården  var riktigt härligt! Dessutom har jag ätit nyttigt hela tiden
men känns sådär vi får se vad vågen visar i morgon, läskigt! Idag får vi se om jag tar någon promenad om inte annat äta minimiddagsportion. Först ska jag iaf packa upp och chilla med tjejerna.

Jag kan inte tacka nog för att jag har en sådan go familj och vän som vaggat mig till ro hela tiden denna vecka och hur gästvänliga dem är. Jag älskar er så mycket! 


Du är världens finaste och bästa vän man kan önska sig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!