Skärpning på mig !

Så mycket som händer jag hinner inte med typ. Men det är tur att det är hyfsat bra saker som händer i alla fall! :)
Poolen är öppen och jag älskart! Det har flyttat in en ny tjej i huset för några dagar sedan. Hon heter Emma och är jätte gullig på ALLA sätt. Lyckades få i henne i poolen med mig det var kul, fast hon skrek första gången hon hoppade i haha. Förstår inte varför det bara är jag som badar, är ju så varmt och skönt i alla fall enligt mig ;) haha. 
Annars kämpar jag på stenhårt med motionen och maten eftersom jag av många skäl verkligen behöver gå ner i vikt på ett HÄLSOSAMT. Har puschat mig själv lite för hårt med typ 1.5 timme ibland två, men jag rör mig minst 30 minuter om dagen på ett eller annat träningsvänligt sätt. Träning ska vara på en lagom nivå så jag inte tappar motivationen! Får absolut inte ge upp, jag har så många saker som motiverar mig men får köra 30min några dagar nu så att jag inte kör slut på mig innan jag ens hållt på i en vecka. Nej för fan nu kör vi minimum 30 min som planerat! Ska alltid blin så jävla manisk så då drar vi ner ribban ett tag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!