Wake me up!

Seg bloggare och kanske inte världens roligaste..men jag tror ni kommer gilla den nya Fia som med hjälp från lilla J kan åstadkomma vecka efter vecka!

Nu är det fokus på viktnedgång och hälsa på mitt schema dagligen, men man får absolut inte tro och hoppas för mycket. Snart gått ner från min 10kg från min startvikt och kampen fortsätter mot en bättre hälsa! Har införskaffat en stegräknare 10000steg/dag (jobbar på det) redan 3000 klara för dagen! Har även beställt riktiga cykelkläder så jag ska kunna cykla sedan när de förhoppningsvis fortfarande är "cykelväder" och så har vi ju min älskling POOLEN! Och tid har jag hur mycket som helst så nu är Fia på G. Tack lillsis för att du är en sådan grym coach! Hon får mig att orka när jag är på
väg att skita i allt för jag inte pallar mer.

Ska lägga upp mina "morötter" vid varje kg gräns senare idag...wihu! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thats my girl! ♡

Svar: Love you 💕
Fia

2015-07-23 @ 18:47:46
Postat av: anna panna

Oj oj här händer de grejer!! Fasen va du är duktig, jag har ju vart på landet och inte kunnat läsa din blogg på nästan två veckor, men jag är jätte glad för din skull! 10 kg är inte alls dåligt, så grym är du! När jag kommer hem från lägret också måste vi ses igen! SAknar dig min pärla :D

Svar: Alltid lika söt, min sockertopp! Tack jobbar på det kan inte se ut så här och må så dåligt att jag äcklas av mig själv. Det finns nu bara framtiden och hälsan kommer först. För en gångs skull ska jag inte ge mig! Keep walking bokstavligt talat! Saknar dig också, vi får få ihop något så snart som möjligt! Puss och kram skumbanan 💕
Fia

2015-07-23 @ 22:13:30
URL: http://annasteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!