WOW!

Min sötaste Tilly kom hem i torsdags och jag sprang såklart direkt till emot henne och fick en bamsekram, alltid lika mysigt, så mycket kärlek! Hon gillar inte kramar men mig kramar hon underbara lilla skrutt! Fick henne att bada med mig, vi hade jätte kul in poolen hon och jag förra året men nu bor inte hon i huset längre. Fick muta henne med nagellack för att få i henne men jag lyckades, happy! Sedan hände något helt oförusägbart...när lillskruttan skulle gå hem och jag sa "Love you" så sa hon för första gången att hon älskar mig!  Blev lagom chockad och väldigt rörd för jag vet att hon har svårt att utrycka sådana känslor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!