5 juni

Det här med bloggen .....trodde jag publicerat ett inlägg redan men tydligen inte.

Mycket har hänt...tror jag skrev sist skrev att jag var med om en ganska traumatisk cykelolycka. Detta är en del som gjort att jag inte skrivit för jag har haft 4-5 olika gips på. Så många sjukhusbesök så många kostnader så när man betalt all skit, nej men då har man frikort...yäy. 











Förra veckan var det fullt upp för lilla mig. Spenderade söndag - torsdag boende hos min underbara lilla vita duva Linnea. Vi hade jätte mysigt! Kollade på en gymnastikserie och snackade gamla minnen och skrattade gott. Vi har spenderat i alla fall två somrar i Norrland hos hennes mormor när vi var yngre. Vi gjorde väldigt tokiga/roliga saker där...vi sjöng och spelade in en video där vi sjöng med till låtar och gjorde ett eget litet radioprogram. Minns verkligen känslan av hur roligt det var än idag. Eller när vi sprang ner mitt i natten till sjön och tog kisspaus mitt på bilvägen haha Norrland is the shiet! 






Efter dagarna hos min duva mellanlandade jag här på Alba och hämtade medicin och packade en ny väska och åkte sedan mycket senare än planerat men kom fram till bonusen till sist och möttes med kärlek. Som på lördagen firade min födelsedag. Plötsligt    kom i mörkret alla tre och sjöng och jag fick en ballerinakaka med ett ljus i och sång, finisar! Och lille V hoppade upp i sängen och han satt brevid mig och verkade jätte nöjd,I hope so! Allt var jätte mysigt och så mycket kärlek. (Min födelsedag må inte varit det bästa MEN endast på grund av mina problem och inget annat! ) annars skämmer dem bort mig eller ja M skämmer bort mig, vi förstår varandra så bra. Vet inte vilken dag det var men jag klarade verkligen inte av maten och jag skämdes över mitt beteende. Sprang i från bordet och in i vardagsrummet.  Lämnade tallriken med maten på tallriken och lämnade den bokstavligt talat ståendes kvar. Annars mös vi bara som vanligt, god mat bästa sällskapet och på söndag kväll vart mitt hjärta lite trasig. Hemfärd gör ont att lämna dem. Resan hem klarade jag trots att jag hade glömt hörlurar....jag dog inte.... Den här gången. Tack för att ni finns älskar er inklusive Nea! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!