8 juni

En lååååång dag...
I allafall känslan av en sådan. Sover halvdant om nätterna och vädret går hit och dit. Skulle gärna se sommarvärmen komma fram från sitt lilla gömställe. Men på radion hörde jag att det var samma sak förra året i juni och sommaren kom först i juli och massa bad och simning i poolen...vilket jag gärna skulle göra för länge sedan. 

Åter tillbaka till denna dag, "tjat" om öppenvården återigen...och kommer fortsätta "tjata" om det för att jag ska vänja mig vid tanken, gubbjävel! Värsta är att man kan typ inte säga så om honom vilket nog gör mig ännu mera förbannad för han vill hjälpa mig...
I morgon ska letas efter praktikplats på hunddagis och jag må ha impulsivt skrivit ett väldigt desperat mejl till min handläggare. 

En känsla de senaste dagarna att mina ben knappt orkar bära mig, mår så konstigt. Sovit en del av dagen som vanligt men har och har haft en jävla huvudvärk. Har förövrigt fortfarande huvudvärk....gah!! 



Fick en chans att prata med en vän som vi inte gjort på en evighet. Och oroar mig över en annan. Min box är stängd mina känslor existerar såklart men det finns inte mycket där....EKOEKO OOOEKOOOO. Tydligen är allt bra för att man inte skär sig längre osv. Jag är nog bara riktigt jävla egocentrerad och behöver få fram något ur tomheten, någon som finns där, håller om mig eller torkar mina tårar och när jag vågar släppa taget på min kontroll så kommer tårararna antagligen för jag är så desperat att vara perfekt och ha kontroll på alla. Då är den enda tryggheten här, på Alba! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!