En mycket lyckad vinkväll!

Åkte mot Stockholm vid 11.00 i fredags och mötte upp min fina Johanna. Vi tog vår traditionsenliga frappe på esspressohouse och snacka en jävla massa skit, hur mysigt som helst. Sedan blev det buss hem till Johanna(för jag lyckades stuka foten) vi käkade lite och laddade för kvällen. Sedan satt vi oss diskuterade livet och bestämde oss för för att vi skulle skriva en "måbralista" med rimliga målsättningar. Bla med mat och motion (det behövs!) men också andra saker som umgänge osv. 
Vi gjorde oss i ordning och sedan vart jag jätte nervös för att flickorna skulle döma min kropp mår sjukt dåligt över, skäms är bara förnamnet! Herregud! 

Nadine dök upp först hon skulle dock inte dricka men det var härligt att se vilka framsteg hon gjort. Sedan kom Amanda som jag träffat förut, helt underbar! Shiet vad vi snackade och drack. (Pratade mycket ÄS)dock inte då Nadine var med, lite känsligt! Men innan Nadine åkt hem så spelade vi någon fyllespel där man skulle gissa vilket kort det var som låg längst upp i högen. När man hade fel eller någon annan rätt var det bara att dricka, haha! Gud vad vi garvade. Vin drack vidare och skrattade och pratade och skrattade, otroligt underbart och så roligt att både träffa Amanda och Nadine. Framförallt Amanda även om jag som sagt var nervös. Självklart blev det lite fylledans alltid lika kul. Johanna jag älskar hur kärleksfull du blir när du dricker, gullunge. Fick minst 100 pussar och minst lika många "jag älskar dig, lämna mig aldrig, lova det?" Jag älskar dig så otroligt mycket! Kring 00.00 vart jag jätte trött så även Johanna så vi kramade och pussade Amanda som skulle vidare och sedan gick vi och la oss och somna som två stockar. Spenderade sedan lördagen hemma hos Johanna och det som var mest otroligt var att vi hade druckit typ 3liter vin tillsammans och var inte ett dugg bakis. Tog oss ut på en promenad om jag inte missminner mig, handlade lite och vid 17.00 så tog jag en promme till bussen och åkte hem efter två underbara dagar. Måste faktiskt säga att detta är den bästa och så mysigihaste vinkvällen jag någonsin varit på!














Kommentarer
Postat av: Johanna

Love you babe

Svar: Är så glad att jag kom och alla fina tjejerna eller ja vi vart ju inte så många, lagom många! Och är så glad att jag "vågade" komma och att du har så fina godhjärtade vänner, precis som du! Älskar dig <3
Fia

2015-07-01 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!