Here we go again...

Vet inte vart jag ska börja eller sluta om det finns ett slut. L jag älskar dig men orkar inte se dig falla ner i skiten igen, snälla hjälp mig och dig själv framförallt! 

Själv är jag iof på samma stig/steg fast nej, skillnaden är stor, vill inte se dig ödsla bort mer tid på den här skiten. Jag har inte mycket att skriva men jag MÅSTE gå ner i vikt inte du! Eftersom jag inte skrivit på ett tag kan jag skriva,  men det har inte gått så lång tid ännu, men nu ger vi MIA stryk! Kämpar stenhårt och hittills har det gått bra men man ska inte säga ja innan man kommer över broa...så. Försöker vara tapper,stark och ärlig mot mig själv och förändra saker till det bättre, eller ja positiv. 

Måendet kan dock ändå diskuteras. Är väldigt less på allt tur man har saker att se fram emot nästa vecka iaf. Inga svarta vingar ska få stoppa mig då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!