KP-dag

Som fisken i vattnet bokstavligt talat. Så länge jag slipper lyckas med att inte synas allt för mycket, men det är svårt när man är fetma. Jag skäms...

Skakade av mig känslan och spenderade 10-15.30 med min kontaktperson på äventyrsbad, hihi. Tror J hade minst lika kul som jag. Blev inte mycket av själva äventyrandet då det var smockat med skolklasser där och ljudnivå så man så man tappa öronen typ...

Så vi hade is i magen och höll oss till relaxen, bubbel bubbel och så solade vi ute på terassen, kändes typ som vi var utomlands. Sedan käkade vi lunch räkmacka och jag fick dricka slush nom nom!






Tog oss Sedan ut till poolen utepoolen otroligt ljusskillnadä var ju enorm. Där ute gjorde jag mest försökt stå på händer och köra frånskjut (crawl) övade lite och simmade omkring tävlade om vem som kunde längst och insåg att man kom jätte långt om man låg på mage med huvudet under vattnet. 


tillbaka till relaxen och runt 14.00 började ungarna äntligen kunde vi åka ruchkana och rallade med andra ord tävlade i kanan vem som kom först det gjorde jag,jag vann, jag vann! Haha allt som allt en helt underbar kontaktdag med J. Vi pratade i lugn och ro och att få den EGNA tiden, ingen stress, så skönt. 
Snyggaste bilden ..lite ljust men men! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!