Lider i tystnad

När allt började gå åt rätt håll då snubblade jag och upp for jag. Så som gjort det så bra och nästan ställt mig där varje morgon med ett leende på läpparna fick nu en chock. Varför ska det spela så stor roll? Varför lider jag av denna skit? Vad har jag gjort fel? Gissar på en lååååång promenad idag och toabesök om man lyckas med det. Nej jag ska inte kräkas jag menar nummer 2 ffs! Stämningen är som den är...ska jag prata med personalen ...hur ska dem förstå!? Pinnsmala vackra E. Om jag ändå såg ut som hon! Känns som jag aldrig mer borde få äta inte ens en brödsmula. Jag väljer att lida i tystnad! 




Kommentarer
Postat av: .

vem är denna E?

Svar: E är en jätte gullig och vacker ung tjej från Polen som jobbar som timmis och sommarvikarie :)
Fia

2015-06-23 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!