20 mars

Hej alla söta följare som fortfarande vill vara med där ibland mina trognaste älsklingar Anna och Johanna...nu när jag låst bloggen kan jag äntligen skriva vad jag vill! 

Den senaste tiden har det hänt så mycket, för mycket. Bli inte rädda det handlar mest om pengar/ekonomi. Jag har gått från affär till affär i säkert en vecka och kommit hem med massa kläder varje dag. Dock hade jag faktiskt rensat ut massa kläder som jag inte kunde han för jag helt enkelt är fet. Så jag shoppade helt enkelt för mycket, det vart min tröst min flykt från verkligheten, men det kostar.

Äntligen  lyckas få min cykel lagad så tog med den på tåget och hade en underbar cykeldag tillsammans med S. I Sala! Så härligt!

Jag tatuerade mig den 10 mars mycket nöjd och redan bokat tid för nästa som är om dryga månaden, exalterad!

Annars har jag saknat, gråtit, blodat skaffat brännsår jag trodde jag skulle slängas ut här i från direkt men de gjorde ingen grej av det och där förlorade jag än vän. Som ledde till ett galet utbrott igårkväll...tog min nyinköpta gigantiska kopp och drömde den i golvet inte en gång utan flera och bitarna flög åt alla håll och kanter. Skrämde slag på min söta granne som tröstade och och hjälpte mig plocka undan min röra och sedan blev orolig och hämtade personalen och jag började stor böla. Trodde inte det skulle finnas en chans att somna, kanske inte sovit speciellt gott men sovit mer än igår iaf. Yäy! 

Idag gömmer jag mig på rummet under kejdjetäcket och halvkollar på LA-INk och längtar ännu mer tills det är dags igen. Planerar inte att lämna varken sängen eller rummet. S. Kommer förhoppningsvis och håller om mig lite. När jag ändå ligger här så ska jag sätta mig vid mitt orörda skrivbord och svara på brev! Mysigt! 
 Koppen som föll dödens pga min ilska 


Tatueringen som jag säkert lagt upp förut. Den sitter på vaden för de som undrar...

Jag och super S på cykeläventyr i Sala 

Kommentarer
Postat av: johanna

Brev till mig hoppas jag!

Svar: Suprise haha ;)
Fia

2015-03-20 @ 16:18:00
URL: http://johannabrunnberg.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!