21 mars

Jag var trött och irriterad igår och hade inga planer på att lämna sängen som jag skrev tidigare. Orkade verkligen inte med allt jävla drama. Så tänkte att om jag håller mig på rummet så är det lugnt. 

Men .....plötsligt kom jag på att jag skulle på massage och ansikts behandling då ni hoppade jag ur sängen. Eftersom jag visste att S. skulle vara i stan så slog en pling och det blev fika på centralen och jag var både trött och mådde inge vidare minst sagt och ville inte tillbaka hem och inte hålla på att flänga omkring. S. Jäkla busunge frågade spontat om vi skulle åka till Gävle och kände bara varför inte. Vi åkte fram och tillbaka och fick tiden att rulla på men sedan var jag verkligen totalt slut men gullegubben såg till att jag kom hem ordentligt så han följde med på busSen hem och gick till och med in. Han är guldvärd! Dödade säkert tre timmar på tåg men tåg är mysigt och avslappnande så varför inte?

Mitt mående blev värre och orken med mycket tack vare att jag tittade mig i spegeln (spegelfobi!) jag är så fet och det är så pinsamt alla stirrar på mig jag blir paranoid och vill helst bli osynlig....istället måste man läs JAG ta träningen och kosten på allvar som jag försökt och försöker kämpa på/med. Måste erkänna och acceptera att jag är sjuk som Morsan säger. 



Kommentarer
Postat av: Sofia Kihlström

Brukar döda timmar på bussen! Det nästa jag vet haha.

Svar: Det var så ot roligt skönt men oj så trött jag blev...men var väl meningen :p
Fia

2015-03-21 @ 14:13:46
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!