26 mars

Jag är rädd...jag vågar knappt vara utanför mitt rum och kommer inte ut om jag inte tvingas. Känner igen det här mönstret och oroar mig eftersom detta var ett av mina större problem. Jag har hoppat in i bubblan igen. Jag är paranoid folk kollar på mig säkert tänker dem Gud vad fet och äcklig hon är. 
Vill inte bli sedd skäms så över min kropp men mitt sköra psyke äter upp all min energi, min ork. Tror jag oroar mig över att dem i huset ser samma sak som jag en fet tjej som bara blir fetare. Plågat mig själv igenom att lyssna på "tiliapodden" kanske för ett hopp om att finna en väg till att rasa i vikt. Men i mitt undermedvetna så vet jag ju att jag måste göra jobbet. Allt jag vill göra är att gråta, skrika ha sönder saker för jag är så arg på mig själv! Så jävla misslyckad! 




Kommentarer
Postat av: anna panna

Du är inte misslyckad någonstans! Men jag förstår att du har det kämpigt, bara att fortsätta kämpa, en vacker dag klarar du dig ur allt det här. Hoppas du vet att jag finns där för dig om det är något, önskar bar vi kunde ses oftare. Massa kärlek till dig Bästa Sofia

2015-03-27 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!