Hett!

Vet inte om jag ska skriva jävla skit åt det första jag var dum nog att göra eller det som är steget värre. Jag tappade kontrollen och bara käkade bulle efter bulle efter bulle och så banankaka....toan skrek på mig långt långt bort och MIA hejade på. Med andra ord gav jag vika för MIA. Det är ju jag FIA som ska bestämma. Hur som jag var beredd på att ge efter och nu mår jag redigt dåligt. Hade inte fått min 14-medicin så självklart fick jag den precis när jag var redo att springa mot toan, fuck! (Vill ju inte spy upp medicinen. )Och jag letade upp en rakhyvel som nu ligger under gömd under täcket, hade såklart velat dra den över armen hårt och mycket MEN det skulle bli blod överallt och jag vet inte vad jag skulle ta vägen med det. Smart eller korkat tog jag tändaren och brände på armen. Det är inte straff nog vill fortfarande spy få ut allt det där äckliga som så snabbt gled ner i magen (ingen får veta vag jag gjort, inte här i huset). Inte en tugga mer idag, tänker sätta upp en skylt på dörren och typ skriva lämna mig i fred, låt mig dö av skam i min ensamhet. Kul inlägg...men nu vågar jag skriva vad jag känner....
SVART SVART SVART SVART SVART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!