Värde

Idag mår jag minst sagt skit. Droppen rann över när hon plockat ihop tröjorna vi typ delat och lagt en lapp på att hon ville ha tillbaka sina mössor och örhängen. Jag blev förbannad eller kanske ledsen. Liksom ska jag bo i samma hus som någon som hatar mig och inte vill ha med mig att göra? vissa fel förstår jag men vissa saker förstår jag inte vad hon menar att jag gjort för att ha skada henne. Jag fick psykbryt så slog sönder ännu en kopp... Vilket visst inte var ok, men blir så ledsen och frustrerad för det finns tydligt inget att få där. Jag har förlorat hoppet vi kommer aldrig bli vänner igen. Jag har inte bara tappat hoppet utan också orken. Det gör ont! Jag vill att detta ska vara en saga med ett bra slut men den verkar inte ta slut, en mardröm! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!