21 maj

Har inte haft så mycket planer som nu, helt galet kul! Låt oss dock hoppas magnetröntgen i morgon går bra och jag slipper fler gips och kan bada i sommar! Annars tror jag att jag dör lite .....

Haft DBT-grupp med P. I personalen..idag diskuterade vi känslor och vad man kan göra för att hjälpa sig själv eller något sådant haha..vart sen för fick hjälpa att duscha drog till och med på lite smink och fin skön stor klänning. Och nu ligger jag här i sängen och tråkar för hostar upp mina lungor snart, får inhalatorn först nästa vecka och solen lyser....och jag kan varken njuta kläder eller väder, sucks!




Kommentarer
Postat av: Linnéa Brostedt

Hoppas du kan börja skriva av dig här :)

2015-05-30 @ 12:20:53
URL: http://brostedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!