Gårdagen

Okej Brunnberg jag erkänner att jag inte är någon superbloggare haha men nu skriver jag i alla fall..Något liksom.

Igår flyttade det in en ny tjej i huset. Vet inte riktigt hur jag ska hantera henne samtidigt som ju dessutom vill bo kvar här i huset ett år till. Tänker mig praktik på ett hunddagis och spanska kurs, vi får kompromissen att funka. Av någon anledning bröt jag ihop totalt igår tårararna bara rann och jag kände mig helt värdelös och det bara snurra runt massa tankar i huvudet. Räddningen kom av att Ida1sa att jag kunde följa med henne hem. Vi kollade på CSI newyork sedan kom nästa Ida2 vi hade det riktigt mysigt. Räddade min kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!