Syster och bästa vän!

Idag fick jag träffa min älskade Ullisgullis, världens bästa!( Fd KP som ni kanske fattat för länge sedan)......jag är helt till mig av lycka! 

Nu är hon här och jobbar kväll och ska sova. Så mysigt! Springer upp och hämtar alfabetet och vi gossipar mer än spelar. Eftersom min ullis fyllt år för någon vecka sedan..plockade jag precis ihop en spontan födelsedagspresent, så har inte ens hälsat på henne idag, nu ska jag dock smyga ner och hoppas presenten blir bra!

Uppdate
Presenten var mer än uppskattad :)
En otroligt berörd ullis släppte några tårar och kan inte räkna hur många pussar och kramar jag fick, så mycket kärlek hon är min bästa vän och storasyster! Det kommer hon alltid vara! 
Vi spelade Alfapet fast tja jag tror vi snackade mer än spela haha. Och bästa "gamla" myskvällar då vi gossipar hur mycket eller bara njuter av varje minut tillsammans, älskar min ullis! Så blev det vårt lilla kaffe och morgonmys! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!