Tillbaka från de döda!

Hej kompisar! 
Det har varit väldigt tomt här ett bra tag nu. Det är nämligen så att jag råkade ut för en cykelolycka, ambulans trauma minns inte allt speciellt bra....men är inne på tredje gipset nu så det har varit svårt att skriva, men saknar skrivandet så gips eller inte så här är jag!

Senaste tiden bortsett från olyckan eller om olyckan ställde till med mer olycka(?) har hur som "förlorat" en vad jag trodde var min bästa vän, vill inte ha med honom och göra då han gjort mig så illa. Karlar förövrigt är ett mysterium i sig. Glad åt alla där ute som har någon som älskar alla ens skavanker. Drömmer om den dagen någon som jag duger för...

På Alba har det också hänt en hel del senaste månaderna. Två personer har flyttat till öppenvården och en tredje är på väg och så jag. De vill att jag ska flytta i höst men det vill inte jag! Jag känner att jag behöver få mellan landa och ge mig ut i världen troligtvis praktik och veta att jag mer eller mindre alltid kan få kramar och kärlek värme både från personal och boende. Jag behöver verkligen all kärlek och värme jag kan få för att klara mig och bli starkare innan jag kan bo ensam! Ska försöka kompromissa med min handläggare ett år till i huset jag gör ju fortfarande framsteg men att flytta i höst känns som världens bakslag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!