Fredsfika

Skrev till Sonny på messenger att jag saknade honom och våra upptåg. Han var på stan så jag skyndade ner och så fick jag vänta 5minuter och så dök han upp. Vi pratade på han sa direkt att jag fått tjockare hår och att jag såg pigg ut, trevligt men....efter x antal veckor har jag nog aldrig byggt upp en sådan mask som nu. I vilket slutade med att han bjöd hem mig och att sova över på soffan. Nu är jag på tåget mot Heby och Sonny. Äntligen är han tillbaka i mitt liv. Om någon hänger med i svängarna så tycker ni väl att jag är dum i huvudet, vi har haft rejäla gräl tom. Så att vi velat polisanmäla varandra. Men man kan väl alltid ge varandra en andra chans?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!