Frihet!

Hela förra veckan spenderades tillsammans med Nea. Vilken underbar vecka! Mys, leva på nudlar och lite choklad, fylla, dokumentär och bara vara. Nea hade glömt bort att hon skulle på middag och sedan ut på fredagen (?) oj vad vi drack fast jag inte ens skulle med. Vi spelade spel drack cider och rom och Cola gött gött. Både vart lagom  fulla. Sedan drog Nea iväg och trillade in på natten aspackad haha. Vi bestämde oss för att fortsätta dricka så vi drack och spelade Sverige spelet enda fram till 10 på morgonen sedan bestämde vi oss för att sova. På måndagen tog vi oss ett glas vin på femte våningen med strålande sol, och snackade skit. Väldigt trevligt! Sedan var vi tvungna att handla lite och efter det begav vi oss mot bussen tidigt, vilket var en jävla tur då slarv Fia glömt det viktigaste av allt nämligen mobilen så vi fick åka tillbaka och sedan tillbaka till Fruängens t-bana och ta oss till centralen. Vi trillade in på Lindex och jag köpte oss en varsin ny BH. Sedan satte vi oss på ett café båda trötta som fan. Efter typ en timme åkte Nea hemåt och jag väntade in tåget, skulle åka första klass. När tåget stod inne minst en kvart före avgång traskade jag längst fram till förstaklass. Skoja inte att det var så skönt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!