Praktiken

Ca två månader har jag praktiserat nu. De har varit snälla nog att en hel del anpassa sig efter mig och vad jag klarar av. Känner och har alldeles för länge kännt mig mer som en börda än någon som lyfter upp stället. Och har nu vid två ställen kännt mig "mobbad" av en personal vilket för mig givetvis bygger på hur värdelös jag känner mig. Känner att så länge hon jobbar så vill/orkar inte jag vara kvar. Jag älskar hundarna och jobbet men när det skär sig med personalen så blir jag så osäker och sårad så jag vill sluta. Orkar liksom inte mer. Visst jag har inte världens bästa kondition det vet jag men det går bra med all annan personal, så det är synd men jag vill inte ha prövotid och grejer jag orkar verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!